i-rony - sophia somajo

idag har jag jobbat på golfen, gick relativt fort och jag fick nästan klart min fördjupning om
hinduism. tyvärr kom jag på att vi har psykologiprov imorgon.. och glömt
häftet i skolan - bra annie!

men jag har min levande kunskapsbok  johan som hjälper mig lite gran, skönt :)

har även spekulerat lite i vad jag ska göra med mitt hår och har kommit fram till att jag helt
enkelt ska färga det mörkare och lägga ljusa slingor ..och det ska vara lite zebra randigt.
låter kanske inte som det snyggaste med det är sjukt fint.

ni kan kolla på frisyren här, det är den frisyren som själva bloggaren har och inte de andra som hon visar.
om ní inte hittat ngn bild så ni förstår så kan jag även lägga upp en bild på henne.


(http://naztysbunny.blogg.se/)

jag ska även åka in till "guld" i helsingborg och plattpermanetna håret så fort jag får pengar.

visserligen hatar jag den frisör salongen eftersom det är en äcklig kärring som tror hon vet allt
om allting där inne. Sist jag var där inne predika hon om hur slitet mitt hår va och att de var grönt och
allt möjlig. själv hade hon flottigt långt svart hår- hellre mitt slitna hår än ditt smörhår kvinna!

men i vilket fall är det den ända salongen som säger att plattpermanent verkligen funkar, och sen är det
inte kalas dyrt heller.
  smashing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0