i'm not pop - lazee

måndag, alltid lika trötta måndag..
morgonen börjar med en 45 minuters lång bussfärd till skolan, där jerry williams
dunkar på hög volym.
jerry williams är någon snubbe som våran egen buss-bosse avgudar, och gärna lyssnar
på om och om igen.
alltså har vi fått höra "i'm the type of guy who likes to run around(?)" i över en och en halv vecka nu,
och jag börjar få seriösa hjärnskador av skiten.. 
för att ni ska få förståelse för vad jerry williams är för en typ tänkte jag lägga upp en liten låt av honom:



ja, och inte nog med detta mina vänner.. dessa låtar har inte bara förpestat mina morgonar och eftermiddagar
från måndag- fredag .. nej!
låtarna har fasnat totaly så hela helgen har bestått av små-humande på dessa jävla låtar!
dö jerry williams , dö och bränn dina skivor när du ändå håller på!

dock är jag för god hjärtad för att be buss-bosse stänga av skiten, han kanske blir ledsen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0