krazy - pitbull ft. lil' jon

nu börjar bloggen repa sig, och detta har jag klarat av alldeles själv.
bakrunden kommer snart oxå vara på sin plats men tror nog att fredag apman får
hjälpa mig med detta.

jaha, nu är det snart dags för överlevnads vecka.. det bränner i knutarna som man brukar säga!
det ska bli spännande, men just nu är jag så trött att jag skulle kunna dö - inte allt för pepp.

jaha, vad är planerna då?
måndag - torsdag ska vi ligga ute i tält och lida..
på tisdag är det dock båstadkampen där vi ska
möta alla andra ( kommunala, apelryd ) i fotboll, vollyboll och löpning.

helgen ska ägnas åt att ta det jättte lugnt,
tanken var väll att jag skulle åka till siesta i helgen men
hoppar det eftersom vi precis kommer ha legat ute i tält i 4 dagar
och dessutom är allt så oförberätt vilket gör mig helt nipprig ..
inte för att jag är så organiserad själv men om inte det jag gör är någorlunda
plannerat tycker jag det är rätt obehagligt. well well cykelställ..
sen är det ganska dyrt också och min ekonomi har kört i botten för tillfället, hah!

men men , får väll sticka ditt ngt annat år :)
hejsan svejsan !

Kommentarer
Postat av: Denise [ N a z t y s B u n n y ]

Tack så mycket, jättekul att höra! :D

2009-05-23 @ 22:21:42
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0