la voix - marlena ernman

idag tänke jag skriva två inlägg bara för att jag sitter här i min ensamhet
och tittar på eurovision song contest 2009, trevligt.
det är även därför jag vande låten, och ja .. jag tycker den är fett skön!

jag skulle vilja säga att jag inte har någon favorit (utom sverige)
eftersom jag egentligen inte är så insatt och lyssnar lite i bakrunden.
det man egentligen vill se är ju snabbreprisen och röstningen!

lite roliga saker som sagts är dock att i
ukrainas bidrag är det en kvinna som seriöst heter svettlana.
förstår inte riktigt charmen med det namnet, det är fult och dessutom
tänker man bara på en svettig kvinna.

de sa även en rolig grej om albaniens bidrag..

" jah, men jag förstår inte riktigt, hon har en glittrande ipren- man och två tandtroll som dansar runt henne"
flinade lite för mig själv..



om jag skulle va er så skulle jag inte tittat klart på videon eftersom låten är äckligt dålig.
men här kan vi iaf se en titt på ipren-mannen och tandtrollen. kvaliten är ju inte den bästa dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0