norah jones - sunrise

låten visar mycker hur mkt jag längtar till sommaren.
denna låten känns verkligen som en låt jag skulle vilja lyssna på en sommarmorgon när
jag inte riktigt har vaknat en (tar drygt 1½ timme för mig att vakna)

ja hörreni, idag har jag varit i skolan.
vi hade en seriös lektion resten bestod av foto till årsboken
och träning med skollaget och håltimmar!

årsboksfotot på mig blev fult som stryk, ser ut som en kines med puckelrygg och grymt fake-smile!
men sånt är det med mig, när någon annan ska ta foto på mig vill jag bara få
det överstökat eftersom jag tycker det är så pinsamt. ofta väljer jag då ett heffaklumps-kort
bara för att få komma där ifrån.



nu ikväll har det blivit hård träning med damlaget på nyhems grusplan.
jag hade gett upp inför beach 09, men jag säger er gottfolk !
med dessa träningar lär beach 09 inte vara några problem , shiet asså!

träningsverk i allra högsta grad !



föresten, GRATTIS TILL ÄLSKADE JENNY NILSSON OCH ÄLSKADE SARA BÅRSTRÖM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0