one and only - fall out boy

idag har varit en jäktig dag, jag har lyckats göra tre stycken prov
och det kändes faktiskt helt okej på allihopa, starkt jobbat tjejen.

jag kan även berätta att hiv-mannen dvs. anton nilsson
har försökt ta ut sin hämnd, genom att försöka knäcka näsbenet på mig med
en biljard pinne..
och visst det knackade tydligen ända bort till andra sidan rummet, men min
super näsa höll ! seger *



har även haft filmkväll med vår kära lilla klass, mycket mysigt !
kollade på slumdog millionaire, jag tyckte om den om rekomenderar er att se den !



nu ska jag sova, hörs imorrn babies !

Kommentarer
Postat av: Anton

Men du Annie du har keso . ....an ;)

2009-05-14 @ 14:50:15
Postat av: juuuuddan

HAHA HIV ANTON ! oh yes! det ska han fan ha! :p

2009-05-24 @ 17:33:02
URL: http://stopsigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0