rudebox - robbie williams

Gårdagen blev helt okej, började med dans workshop... riktigt roligt, jag vill börja dansa igen! Jag vill, jag vill, jag vill. Därefter bar det av till Grevies golfbana där vi stod och slog i 1 ½- 2 timmar, golf är inte riktigt min grej därför uppskattade jag inte det så värst. Efter det så åkte laget och åt på peplino, och sedan vidare till vårshowen (dans), där vi fick se lilla Klara studsa runder på scen.  Sen blev det bowling och vårt lag kom två i den lilla tävlingen vi hade.  Jo då en lyckad dag får man väll säga!


Idag blev det till
att jobba, vilket är mycket bra för min del. Jag är i extremt behov av pengar!
det är ganska roligt att jobba där jag jobbar också (Ängelholms golfklubb i Munka Ljungby) eftersom man får träffa så mycket roligt folk, idag har jag fått en körlektion i danska.. över 10 danska glada golfare stormar in i min lilla kiosk för att köpa korv. 


Många uppåt i landet säger: " ge bort Skåne till Danmark"
för för min del går det hur bra som helst, jag tycker om danmark, det är fint och folk är trevliga.  Dessutom får ungdomar köpa sprit och deras pengar är värda mycket mer än de svenska, tänk att åka till Ullared med danska pengar, det gillar vi!

Nackdelar är ju dock att fyllegubbarna är 100 ggr äckligare än de svenska, en utskällning på danska är någon jag hellre skulle dö än att få. Dessutom har dom bara pölse och äcklig ketchup!


Jag röstar för att Skåne ska bli självständigt, det bästa av Danmark och Sverige, de bästa av två världar!  HELT KLART DET BÄSTA ÖVERHUVUDTAGET!



"vi vill ha en självständigt skåne, ni måste förstå att det hade vatt de bästa för oss. Å vi vet att vi kan nå de om ni bara kom, kom och gung, gung, gung, gunga med oss"

Kommentarer
Postat av: Johanna

ROBBIE WILLIAMS <3

2009-05-10 @ 19:50:38
URL: http://johannakarltorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0