shakira - ready for the good times

det var en fasligt trött morgon, så jag värmde upp med lite shakira
vilket fick mig att tänka på alla minnen jag har med lilla ellinor nilsson

vi gjorde verkligen allting som går att göra, "gjorde lumpen" , klättrade i alldeles för höga träd,
lekte häst och även pokemon och motorcykel och billekar.
vi samlade på allt, stenar, klistermärken och pokemon kort!

musiken som dominerade var : magnus uggla, shakira och pugh rogerfeldt !
saknar allt sånt där, skulle vilja va liten igen.. det skulle va roligt!

nu ska jag sova och snart är det fystester med innebandyn, nervös så in i bomben
har fått höra att de är värre än man kan tänka sig, fy och blä!
men men , förhoppningsvis blir väll den nya bloggendisignen ordentlig och klar oxå .

see you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0