stand out - tevin campbell

detta blir ett tidigt inlägg eftersom jag är rädd att jag helt enkelt
blir för stressad i eftermiddag/kväll för att hinna skriva..

föresten , vad tänker jag med?
jag blir nästan aldrig stressad.. detta är ett knäppt fenomen som jag
antagligen ärft av min kära mamma, hon har noll tidsuppfattning och
jag lägger väll inte så himla lång över henne i det ämnet.
dock är jag alltid klar innan henne när vi ska iväg!

aja, dag ska jag jobba till klockan 4 (?) -brukar bli så.
sen ska jag hem och börja packa, smarta jag började inte ens
tänka på vad jag skulle ha med mig igår..
jag sa ju att jag skulle börja packa på söndag kväll, jag känner mig själv !
sen ska jag fräsha upp mig till max, och sen imorgon klockan 05.00
befinner jag mig på skolan och är redo att börja skita ner mig och ja.. varför inte överleva!


slänger upp en bild för syns skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0