sunrice - norah jones

idag har jag faktiskt ganska mycket att prata om trots allt.
jag tänkte börja med det som jag tycker är jobbigast just nu.. virus på msn!

ursäkta om jag säger det , men vem tusan är så korkad så dom trycker på en länk där
som skickas tillsammans med texten " oh what a funny picture of you " . 
virusen kommer från alla håll, ni som har varit smarta nog att inte klicka på skiten.. fortsätt så!

nu till nästa del i dagens inlägg, lilla kåsa kisseblåsa .. min bästavän, min bror och ja kåsa helt enkelt
ville att jag skulle prata lite om vad jag skulle bli när jag blir stor, tänka tänka tänka !
jag har egentligen inte bestämt mig alls, jag tycker alla arbeten verkar så tråkiga .. specielt i längden!
därför har jag en plan om vad jag ska göra några år efter gymnasiet, sen får jag väll se vart vinden bär mig.

- min plan efter gymnasiet :
först har jag tänkt mig att åka till frankrike och bo där och lära
mig franska. låter kanske inte som det roligaste, men tror det är nyttigt!
efter det ska jag åka hem till sverige och utbilda mig till bartänder..
och sen ska jag iväg och jobba som reseledare/bartänder på någon
ungdoms resebyro !
bra plan enligt mig själv ! :d

jag behöver komma iväg !



Kommentarer
Postat av: Annie

haha varför inte jobba på lindab eller willab? mycket säkrare ;)

2009-05-19 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0