they don't care about us - michael jackson

ush och tvi för halvsjukdom,
halvsjukdom är sådan sjukdom som man ofta har i slutet på en riktig sjukdom eller
lite allmänt alltid, det känns inte överdrivet mycket förutom på morgonen och det
hindrar en från att utföra sport och liknande eftersom det vid sportiga tillfällen kan utvecklas
till någon allvarligt läskig sjukdom. 
ett symtom är att man blir otroligt seg i huvudet och tröttt.

imorgon är det skola igen, och jag fick höra att det skulle vara fint väder!
kanske shorts väder? ;)

märks att jag inte har något vettigt att skriva om, bara babblar på om random stuffs som egentligen
har med ingenting att göra.

kan väll berätta vad jag gjort idag, inte för jag vet om det roar någon.
jag har varit på släcktmiddag eftersom det faktiskt är morsdag!
alltid lika mysigt att träffa systrami och kusselini, dom andra skulle jag nog
klara mig utan. -  NEJ ANNNIE SÅ SÄGER MAN INTE !
gamla människor tradar om oviktiga saker, boring !
men allt jämt är dom släckten och dom bästa som finns...

lite roligheter kom dock upp (fast detta var såklart av kusselini emmut) :

sms:
Om du får ett sms av någon okänd där det står
att du ska köra upp ett järnrör i röven, gör INTE
det!
Det är ett lur-sms. Det gör skit ont !

HAHAHHAHAHAHAAH - min humor på hög nivå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0