veronica maggio - 17 år

nej, jag är faktist 16 men vem bryr sig - längtar till 18 !

valborgsnatten blev bra till en början iaf . sprit, skratt och sand i skorna.
börjde hos olivia men efter bara ngra minuter fortsatte vi
till toffie och hans kompisar. där blev det jordgubbar, choklad och vindruvor!
sen började gången ner till stranden, blev en del stopp men väl
på stranden var det mysigt, alla satt i en ring och pratade .

sen sprang jag vidare för att möta kåsa,oskar, sebastian och emmy!
myyyysiga folk, och sen gick vidare till madison !

100 kr för en fet flopp, men vafan sånt händer !

hanna,johanna,olivia,rita,toffie, toffies kompisar, ellinore,lina, clara, kåsa, sebastian, oskar, emmy, fanny wretling och alla andra söta personer. ni är så bäst och jag tycker verkligen att ni borde få ett pris. 

8 orsaker till varför jag längtar till 18 år.

1. krogen!!!
2. kan ta körkort
3. frihet
4. myndig
5. anses som "gammal" nog för att göra ALLT!
6. tatueringar
7. piercingar
8. man får bestämma över sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0