yael naiim - new soul



varit ganska så chill i skolan, fick sluta tidigare och äta glass !

 en sak som jag kommit på är att jag är väligt bra och så,
vet att ni vill ha saker att mobba mig för så tänkte göra en liten lista.

- jag skrattar alltid olika, det fulaste är häxskrattet.
- när jag redovisar så säger jag "asså" en eller flera gånger i varje mening.
- jag tittar jämt på barnprogram- disney channel <3
- jag får alltid 100 tusen myggbett (på sommarn) och ser ibland ut som jag fått vattenkopper!
- jag älskar fingergubbar (när man ritar smilisar på sin finger)                                     

   så nu vet ni det!


nu är det mega mkt träning snart - puss och kram !

Kommentarer
Postat av: Lina

2009-05-04 @ 21:35:42
URL: http://lina
Postat av: Lina

SNYGG DIN BLOGG BLEV !!!

... nästan snyggare än dig till och med.

nästan.

2009-05-04 @ 21:36:52
URL: http://linapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0