a-ha - take on me

ni vet listan som jag gjorde med lärarna!
idag var dagen då jag kände att de skulle bli medvetna
om listan!


jag - romare du är med på min blogg !!!
romare - jasså, får jag se?
jag - nej, du får titta själv.

*romare försvinner för att titta*

romare - jag tålererar inte en andra plats!
jag - vadå din bild håller inte mer än andra klass... du får komma igen
nästa år!
romare - men, vadå jag tog ju inte bilden?
jag - de kvittar väll, tomas bild var ändå mycket fulare!
romare - HAHAHHAAHAHA - snälla, kan du inte säga de till honom!

(alla känner vi kärleken mellan lärarna ,right!?)

precis innan romare går ut ur klass rummet när vi slutat!

romare - annie!? kan jag komma på första plats som jag tar en bild
med bar överkropp!
(detta var bara ett skämt för er som inte förstod de!)



vi får väll se vad som händer romare - kämpa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0