back to where i was - eric hutchinson

och nu ska jag berätta om igår kväll, eller
mest om elin myhrman tror jag !

kvällen började med att jag och hanna klädde in oss
helt i aluminium folie, de tog runt 2 timmar och
de var mycket svärande och klagande !
jag och hanna blev så småning om robot-rymdvarelser!

elin myhrman som bestämt sig för att vara magnus uggla,
var nog de roligaste jag sätt på länge!



elin hade tänkt på allt, tagit bandage runt pattarna så dom var så gottsom
obefintliga, målat dig snygga stora ögonbryn och även stoppa en strumpa som
blev en mycket fin snopputbuktning i jeansen!
hon hade även pappa myhrmans skor på sig i storlek 45 !
HON VAR RIKTIGT LIK EN KILLE

de roligaste var när vi var ute och gick i förslöv och en bil saktade ner och
tittade på emma och josse (som var utklädda till dödsänglar med nätstrumpor
och hela outfitten) och elin stuttsade fram och dansade och pekade på dom ..
hahah vilken chock :DDDD

fler bilder sen festen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0