damn girl - justin timberlake

cha cha bloggen - eller ah läsarna som läser bloggen!

missade att uppdatera igår, men så kan de gå!
syster var här med jonna och medelande att hon ska göra
dreads (syrran alltså) och att jag ska passa jonna på
torsdag nästa vecka. de blir väll mysigt!

idag är jag helt galet trött, även om jag sovit tre timmar
nu på dagen!
- vaknade vid 7 och insåg att jag nog missat maten !?

(annie) - pappa har ni ätit?
(pappa) - ja, men de finns mat till dig där nere.
(annie) - meh, varför väckte ni mig inte !!?
(pappa) - mamma försökte, men du sa att du inte ville
ha någon mat!

(annie) - VAAAAAAAAAAAAAA?

hon slår till igen, annie har pratat i sömnen!

måste även säga att min pappa har börjat säga "cha cha"
vad i helskotta ... ALLA MÅSTE SLUTA SÄGA CHA CHA FÖR
KRILLEBOI HAR JU PATENT PÅ DE ...

man blir ju trött!

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars Krilleboi! Nu måste han ju komma på nått annat och säga :(

2009-11-21 @ 01:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0