the feel good drag - anberlin

- denna låten har jag nog lagt upp innan, men lyssnar alltid på den när jag är ledsen-
dagens mood : sad ...

hallå allihopa.

måste bara säga, hej hopp vad jag sov
mycket igår .. så idag var jag utvilad till max!

idag har jag "spelat" match mot engelholms dåliga lag
och vi vann med 11 - 2 - muchos nice !

varför spelat har kaninöron beror på att jag helt
ärligt bara spelade ett byte - alltså jag spelade 1,5 minut
på hela matchen -.-

men men är man i ett nytt lag så är man!

imorgon ska jag till väla, YESSS
köpa jeans tror jag ..


jag gillar dom med hålen mest, men de ser kanske lite överdrivet
ut - vad tycker ni?

nej hörreni, allt blev visst fel ikväll (igen)
och däför tänkte jag nog gå och lägga mig så jag slipper sitta
här och känna mig dum !

hejdå kära vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0