sweetness - jimmy eats world

aloha, idag har varit en otroligt lång
dag .. fast nu är den äntligen slut!

min dag såg ut att bli grymt mörk när jag som vanligt
gled ut till bussen (lite försent som alltid)
och får se att en okänd människa sitter fram i bussen
PÅ MIN OCH HANNAS PLATS .....  vad i =(&/()%)/¤(¤

nåväl, efter denna hemska början så väntade resten
av dagen... den har varit såååå låååång!

när dagen äntligen var slut insåg vi att vi skulle få vänta
2 jävla timmar på bajsbussen och då satte vi oss genast
vid datorn och kollade in våra favorit bloggar!





2 ½ timme senare stog jag hos polisen!
- vad fan !!!? tänker ni
- pass, tänker jag

där står jag och är berädd på att posa och för en gångskull se lite allvarlig
ut!
när jag fick se kortet så blev jag fan rädd...  nej hörreni
tror bestämt att fakeleendet är min grej även om de inte
heller blir exemplariskt
GUD VARFÖR GJORDE DU MIG SÅ OFOTOGENISK :O

efter detta kom jag hem och ingen rast och ingen ro
för efter bara 5 minuter dök hanna upp i dörröppningen
och vi började förbereda för imorgon - vi är så bra!

(ni får se imorgon vad de var vi förberedde)

hejsan svejsan! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0