get me some - weezer

cha cha !

sitter på företagsbyn - chillar!
ingen gjorde någonting fram till för några
sekunder sedan..

da da da daaaam* - romare kom in i rummet!

eftersom fredrik romare är min förebild i livet
(jag ska bli som honom när jag blir stor)
så ska ni få en närmare presentation om honom!

- romare har en förmåga att tycka att folk är tröga om man inte fattar
vad han förklarar och visar de gärna genom "är du dum i huvudet"-minen!

- romare tycker alltid han är rolig, även om ingen annan tycker de!

- romare har aldrig koll på något, men vill gärna berätta för oss vad vi ska
göra - problemet är att han inte vet vad vi ska göra!

uppdaterar mer när jag kommer hem ... om jag orkar


zzz zz z z z z z zzzz z z z zzz z z z z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0