halo - beyoncé

hallå där - kött och blåbär !

idag har varit en helt otroligt meningslös dag, inte bara
för att den varit tråkig utan även för att den verkligen
inte har tillfört mitt liv någonting.. så nu har jag klagat färdigt!

jag och min käre far har tsm konstaterat att jag blivit fruknasvärt
bitter på sista tiden.. jag har mina teorier vad detta kan bero på!

1 - trötthet
2 - ingen riktigt livsglädje för tillfället
3 - jag har inte gjort något riktgit roligt på flera hundra år!!!

vad fan händer?


ahja, igår kollade jag på saw 6 (jag har inte sätt 1-5).
hela filmen börjar med att två personer ska kära av
kött av sig själva och lägga i en skål!
- vad ska man säga - ush!?

ikväll ska jag nog ägna mig åt paradise hotel och sovande!
vilken rolig lördag - ahja, nästa helg smäller de då alle och josse ska ha kalas
och veckan efter de hoppas vi på ett riktigt alma-pardey!

jag behöver fest och jag behöver de nu!
eller inte nu nu utan mer sen nu... ah ni fattar!?

men - paradise hotel, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0