j.k writer - uptown girl

idag har jag verkligen vandrat runt i en dimma!
sjukt trött - blev lite sent igår yao ! (halv 1 :$)

hade iaf rätt chilla lektioner, först engelska
där vi kolla på beowulf - typ blandning av shrek och
köttefilm, faktist rätt så spännande!
sen sektions timme med MSSG (mycket-seriösa-sport-gruppen)
där vi nu mera bestämt att vi ska lotta lag till skol´turneringen
död åt MSSG - om jag kommer med några dåliga så ska jag
avliva er alla.



(random bild på en ... räka?)

på idrotten var allt lite seriöst som vanligt (seriöst-seriöst faktist)
alla blev skit arga men de var trots allt rätt roligt
eftersom mitt lag vann.

sen var de matte prov och de gick sämst-
men fortf bättre än väntat !


Kommentarer
Postat av: kåsa

VILKEN SKOLTURNERING SKA DET LOTTAS TILL?

2009-11-12 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0