only time - enya

god morgon världen. 
igår var sjuuukt långtråkigt - typ som att va sjuk!
alla andra hittade på något och jag satt i min soffa
och gjorde naaathing! jaja, sånt får man ta ibland..

nu ska jag lyssna på lita glad-musik och få denna
dagen att bli den bästa på länge tror jag.
men ådsen är helt klart emot - de är ju för tusan söndag!!!!

och dessutom är de första advent - stort,
jag som trodde man bara kunde fira första advent på 1 december?
ibland blir man bara så paff ungefär som jag och hanna upptäckte
att de ibland finns 53 veckor på ett år - varför har ingen sagt de?



nej hörreni, nu ska jag ta och gosa ner mig i sängen eller soffan och titta
horton hears a who


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Isabell ♥

åh den filmen är så bra :D haha

2009-12-08 @ 19:04:10
URL: http://belladellermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0