paramore - crushcrushcrush

hah, igår tipsade jag johan pehrsson om min blogg.
han verkade väll gilla den, och idag berättade adam
att han också tittat in på min blogg (massa läsare, yey)
och han tyckte den var bra förutom att de var så mycket
stavfel och särskrivningar!

vet att jag inte är så bra på de där med att stava och sånt
men hoppas ni tycker om min blogg ändå !


nu ska de bli en lista
dagens lista :
top 5 "snyggaste" bilderna på lärarna på
båstad privatas hemsidan!


 
första platsen kniper tomas "tompa" karlsson som ställer
upp med detta gullefula leendet och ser ut som en nallebjörn!
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH


andra platsen går till fredrik romare som enligt hanna 
"va jätte gullig. han ser lite busig ut i ett icke hanna busigt sätt att se på saken"


tredje plats hittar vi margareta svensson
som ser ut som någon som skulle kunna vara med i mumintrollen!


fjärde platsen = camilla "wulfie" wulf
"wtf- kort ?"


femteplatsen har vi självaste rektor frugan anna trotzig
bättre lycka på nästa lärar foto, då kanske du kommer lite högre upp !

Kommentarer
Postat av: Judith

Hahahhahahaha! Annie!!!

2009-11-03 @ 08:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0