pennywise - alien

aloha mina vänner
idag är de onsdag... bara så ni vet !

skolan har väll varit okej, dock lite tråkig
jag känner att de borde vara dags för lite förändring..
hmmm, men vad!?

jag ska klura på de lite, så får vi se vad jag kommer på!
vad jag måste göra är iaf att åka till väla,
inga vidare förändringar kanske, men jag måste ju ha
kläder för 1000 gubbar -
dessutom behöver jag nya skor!

fundrar på om jag ska köra på finlir med lite
"elegantare" skor, eller lite "grövre" som man säger
och lite mer mode inriktat ..

(FÖR ER SOM LÄSER BLOGGAR VILL JAG BARA
SÄGA ATT JAG INTE MENAR DOM SKORNA SOM KENZA
OCH KISSIE HAR - dom är för höga och jag kommer bryta benen av mig!)

jaha ni, känner att jag skriver alldeles för mkt strunt nu..
vilket betyder att jag borde sluta skriva - tack och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0