possibility - lykke li

hanna meddelade mig idag att jag är i en
bloggsvacka - vilket betyder att mina inlägg är tråkiga
och allmänt dassiga!

jag ska självklart försöka förbättra mig, men inte idag!
eftersom jag inte är på mitt bästa humör blir de heller ingen
veckans babe denna vecka..  *vad säger ni nu va - dassigare kan inte bli*

SUCK ON THAT !


om de skulle vara någon skulle de vara min egen mamma
cecilia lönnberg och även min pappa magnus lönnberg
eftersom dom alltid är där för mig, vad som än händer!



idag har verkligen inte varit ngn bra dag.. inte på något
sätt faktist !

-väla var en total flopp då dom håliga jeansen inte längre
fans på only eller vero moda (vilket betyder att jag måste
beställa från internet - kråååångligt!)
inte heller mitt superduper mega nepsyl skit fans kvar!
mamma tyckte däremot synd om mig så hon köpte två tröjor och
en bh till mig! *tummen upp*

-kollade match med hanna (munka - ehum ingen aning)
och munka vann.. de var ju bra!

-espresso house innan bion och jag beställer en iste som smakar
host medicin, så precis när jag säger de så kommer snubben som jobbar
och kommer sen fram till mig och frågar om de var ngt fel..
dum som jag är frågar jag om de verkligen är meningen att den
ska smaka host medicin!
vaafan annie - kan du aldrig bara hålla käften!?

- filmen (new moon) var bra, synd bara att man läst boken...
eftersom man redan visste ungefär vad som skulle hända!

åååh vad jag smälter för manliga-muskliga-bruna-överkroppar ...
woooaaa !

 
(får man säga JATACK även om han inte har den snyggaste nästan?)

varför är itne kärlek som i filmer, de skulle varit sjukt ( på ett bra sätt )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0