puddle of mudd - she hates me

en liten uppdatering från skolan
- eller snarare från företagsbyn
(dv.s en by där massa företag "bor")

här sitter jag med min super stora älskade halsduk runt
mig och myser.
dom andra tjejerna sitter till höger om mig och sjunger
- sjukt fint, alltså jag är så avundsjuk!

musik är mitt liv, men jag KAN INTE SJUNGA!
jag mår allmänt dåligt över de..speciellt när någon
annan sjunger bra.
NEJ- jag unnar dom inte de, jag är bara bitter!

skämt och sido, jag älskar att höra folk som kan sjunga
blir lycklig i hjärtat!

ända problemet med flickorna till höger är att dom sjunger
sjukt tråååkiga låtar - väldigt vackert !
men nu stoppar jag nog spotifymusik i öronen ist ..

hejsan svejsan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0