run it! - chris brown, juelz santana

hej kompisar.

i natt drömde jag en jätte konstig dröm.
de handlade om han där krillebooi och att han var
värsta idioten och trodde att han var gud och sånt!
den var de killarna i min klass som spelade golf inomhus och så tog
toffe i sönder en ruta och då hoppade alla killarna i en fontän och
försökte sitta där under vatten för att gömma sig ! hmmmm?

ahja, igår firade vi hasse och de var mycket trevligt.
spelade med andra ord, där vi (jag,alle och hanna) krossade hasse,dennis
och sofie!
slutade dock med att jag stog och spelade kung fu på
wii fit och hanna och alle låg i soffan och tyckte att jag såg ur löjlig ut!
inget sinne för konst



dagens planer:

14.00 - jag ska till hanna och göra mig i ordning för ikv , alle kommer oxå
infinna sig och fungera som smakråd och sällskap!

senare - jag och hanna åker till kåsa och oskar och umgås innan mårten gås
middagen som vi ska ha med skolan!

17.30 - vi åker till mårten gås middagen

senare - vi åker från mårten gås middagen till cc där de är efter pardey!

vi höres och synes

Kommentarer
Postat av: hasse

kommer ihåg detta som om det var igår =)

Du ,Hanna och Josse står vid dörren och ringer på och sen hoppar Johansson fram från ingenstans och överraskar mig xD

Go kväll som fan =)

2010-05-08 @ 13:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0