ted gärdestad - jag vill ha en egen måne

nu blir de ett seriöst inlägg för en gångs skull
andledningen är du..

"kan du förstå två våta kinder, dom torkar lika snabbt igen.
man rår ej för att tårar rinner när man har mist sin vän"


rasmus olsson, jag har nog inte riktigt förstott att
du är borta .. jag trodde jag hade förstott men ändå
väntar jag på den dagen då du ska träda in i mitt liv igen!
de hade minsan varit en lyckans dag.

de var nästan tre månader sen nu - jag saknar dig



ibland slår saknaden till ordentligt, detta är ett sånt tillfälle..
bilder, videosar och allt ... god i miss you.
jag bjöd in dig till vår fanclub till vårt UF-företag, töntigt.. jag vet!
och de gör lika jävla ont varje gång jag ser att du inte har
bekräftat den.. de kommer du nog aldrig göra även om jag alltid
kommer att hoppas.

rasmus rasmus.. din bild hänger i vårt klassrum
minnena finns i hjärtat - i love you always forever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0