the red jumpsuit apparatus - face down

den akustiska vertionen är bättre - finns på spotify!


HALLÅ DÄR - KÖTT OCH BLÅBÄR!




okej nu tänkte jag göra något speciellt eftersom jag har varit lite off på sistone!
okej detta är alltiså "de visste du inte!" om mig - annie lönnberg


-
jag är sämst på att torka mig när jag har duschat , när jag börjar klä
på mig är jag alltid blöt fortfarande!

- jag hatar russinfingarar och undviker gärna att bada av den anledningen.

- jag har as svårt för att få skolgrejer och sånt att fastna i huvudet, men ist har
jag ett antal olika låt texter i huvudet - dvs. att jag vunnit singit be om jag varit
med där.

- jag är sämst på att hålla tider

- jag har haft två seriösa förhållande - ett av dom varade i 11 dagar .. xD

- jag ska lägga till bildth(vet inte hur de stavas?) i mitt namn som ett extra efternamn
innan jag blir 18.

hmm de var de nog de intressantaste jag hade för nu.. en vacker dag kanske de kommer mer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0