undisclosed desires - muse

hallå allihopa
här sitter jag med alldeles för mycket plugg (som vanligt)
och därför har jag inget roligt att skriva om dagen.

därför tänkte jag berätta vad som hände mig... igår ! :)

mårtengås middag alltså - mat, folk och underhållning !

rektor trotzig fixade så att niklas hoker (?) ni vet han från
idol.. han kom och sjöng för oss lite, de vill säga att jag nu mera har
träffat två idol kändisar ;o
- robin är fortf min favorit ...




kvällen avslutades på cc eller ah någonting och någon tobias kom
och hämtade oss och körde oss hem. vet inte vem de är fortfarande

- tänk och mmma och pappa visste ......... sshhhh!

MÅSTE ÄVEN SÄGA ATT JUDITH HÖLL DE VACKRASTE TALET JAG HÖRT
PÅ LÄNGE, HELT OTROLIGT STUMPAN - BRA JOBBAT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0