vem e han - mange schmidt

mange schmidt alltså, den dagen jag kommer kunna stava
hans efternamn utan att kolla på google eller spotify ska de fan
firas - jag har försökt i snart 3 år!

yes och yes och yes
nu är de spikat !


jag, hanna och mina föräldrar ska åka
till marocko den 16 december - fy fan va gött


 

skönt att komma iväg från vintern och få lite sommar (förhoppningsvis)


åh föresten ni vet dom byxorna med hål i som jag visade för några dagar sedan,
jag säger bara ÖDETS IRONI , dom fanns inte på väla och därför tänkte jag
"aha, jag beställer dom på internet!?"

så samma kväll satte jag mig ner och typ skulle beställa dom, men så tänkte jag
checka med mamma så allt blev rätt så jag stängde ner de...
så nästa dag så tänkte jag beställa igen och vad har då hänt !?!??!?!?

- DOM ÄR FUCKING SLUT !!! 

dessutom har vi flickor i gm08  (några av oss) kommit på värsta
iden till projket arbete.. men jag lovar de kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0