weezer - love is the answer

hej allihopa, ledsen att jag glömde
veckans babe igår men de ska återgälldas
idag när jag då tänkte presentera förra veckans babe
i nästa inlägg som kommer komma upp här stax efter
detta!

nå vad har hänt idag!?

- igår gjorde jag franska läxan för första gången 
någonsin under min 11 åriga skolgång - detta ledde till att
jag klarade franska förhöret UTAN att kolla på hanna. LYCKA

- jag har sovit

- jag har även insätt att jag börjar tröttna lite på innebandy (wtf!!!?)
inte för att jag tycker de är tråkigt och så men jag känner
ingen motivation till att gå och träna eller spela match, de går helt enkelt
inte så jätte bra just nu - men för helvete annie, tagga tagga tagga !

INNEBANDY ÄR KUL


(vi för många många år sedan  - jag = 13)


(vi några år senare och nu mera är jag nr 5 , sometimes iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0