2pac - ghetto gospel

kolla in våran UF -blogg
http://playmateuf.blogg.se/

just nu sitter jag och tråkar, har egentligen
en del att göra i plugg väg.. men jag orkar inte!

tur att pappsen inte vet om att jag har plugg, han
är värsta plugg-hitler som skulle utrotat mig direkt om
han visste att jag inte riktigt pluggar som jag ska!
han har även en förmåga att få väldigt aggresiva
utbrott vilken är mycket läskigt.

mitt problem när pappa får sånna utbrott att jag
har väldigt svårt att vara allvarlig.
en gång började jag skratta när han stog och
gorma som mest om att jag behövde städa rummet.
han blev rätt sur!

idag har jag och mina hjärnarpflickor varit
i landskrona och promotat (????) skolan litegran.
hanna fick två super kap där , men hon har ju trots allt
pojkvän så de blev ingenting seriöst -.-
HAHAHAHAAHA - de roligaste är att hanna sprang runt och gömde sig
för dom jävlarna !
du är så bra hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0