beoar - space

fortfarande söndag och jag hoppas
ni har förstott vad de nu innebär att
vara veckans babe!
jag skulle göra allt för att bli de , bara så ni vet!

idag har jag varit med hanna och judith när
hanna skulle fotograferas till judiths projket arbete!
kvinnan-judith du är en stjärna inom fotografering
flickan-hanna du har nog lite att jobba på när
de gäller modelande (hopppsan vad sa jag nu ?)


( du är så himla fin min vackra vän )


(och jag vill bara säga att jag var snyggast på platsen)
-bilderna är tagna direkt från judiths blogg


anledningen till att jag skriver 2 blogginlägg idag är för att
min kära hanna sa att , om jag ska bli en känd bloggare så måste
jag börja blogga flera inlägg om dag. hmmm!
de kommer ett till ikv i promise, sen får vi se hur länge jag orkar
hålla på och dessutom ha ngt bra att skriva om ! 

ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0