erik hassle - bitter end

idag har jag hälsat på cultura yeah!
grymt roligt att träffa alla igen, jag har fått veta att...

- sara nu mera leder tävlingen med stort T (alma ligger på stark andra plats)
och jag som trodde jag var först ligger först på 4:rde plats...  -.-

- svampkunden anders wikanders (historia-lärare)
har vart i hjärnarp två gånger och plockat svamp, men han hitta
inga trattar

- nu mera får cultura barnen välja att äta på 10 olika
restauranger (när jag gick där hade vi bara 6)

- alla i min gamla klass har börjat röka (utom emilia) , whaaaaaaaaaat ?

- julia fyller 16 på hmm kommer inte ihåg.. snart iaf ! grattis PLUTT



sen blev de lite fika och shopping och idag har jag lagt
hur mkt pengar som helst på fika (!!), mat och transport (!!!!!!!!!!!!!!!!)
köpte några snyggesnygga armband, meeeeeeeeen !
jag är rädd att dom betyder massa otur :(
men de är mycket oklart eftersom ...


1. jag fick massa pommes och massa dressing på min hamburgare
och dessutom kostade mkt mindre än vad jag kommer ihåg att de gör !
ooooooch jag fick dessutom tillbaka 25 kr från tåg automaten när jag bara
skulle ha 15 (detta är muchos plus)

2. pga av att tåget var försenat missade vi bussen hem till hjärnarp ,
plus lite andra småsaker...  (minus)
dock var de öppet på tågstationen så vi slapp frysa!




jag är väldigt sån som tror på tur och otur, och jag har tyå oturs
örhängen som jag ALDRIG använder och likanande.
hade en tur nalle när jag var liten men han försvann.. han hettte ture!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0