hanna montana - if we were a movie

klockan är 07.53
de är andra dagen på lovet
och jag är uppe!?

fyfan vilket jävla skit egentligen!
jaja, vad ska man säga..
idag ska jag träffa idol-robin *fjortisyey*



de va såhär de började:

- företagsbyn ska ha ett öppethus och robin bengtsson
(från idol) ska spela där tydligen.
jag känner mig manad att fixa konserten eftersom
jag funderar på att göra de som projekt arbete..
rektor frågar om vi har några frågor om vad som händer!
jag sitter och tänker i mitt stilla sinne hur man ska
lägga upp allt och funderar lite på om man kan planera
och liknande med robin innan och dum som jag är säger jag:

- ehhhhhhh... får man träffa robin innan !? (sten seriöst)
och allla börjar skratta(!!!!!!!!!!!!)
robin är en flickidol och ja .. de låter kanske
inte så hmm, ni vet arbetsmessigt att säga så!

men just nu är sängen mer lockande än att träffa robin, helt klart!
tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0