i'm on a boat - the lonely island, t-pain

nu ska jag berätta om en händelse som hände
mig igår morse!




- jag, johanna och kim satt på espresso house och tittade ut
och nellies röda jacka vandrar förbi och jag utbrister "de där ser
ju ut som nellie"  var på flickorna skriker "de är nellie, annie spring"

hurtig som jag är springer jag ut från eh som en gnu
de var ingen jogging här inte utan full 90 och när jag
ser att hon stannar till lite vrålar jag NELLLLIE !!!
och då vänder hon lite på huvudet och vad ser jag !?
INTE NELLIE IAF - utan en annan flicka .

två tankar går genom huvudet

1- ska jag stanna och säga att de var visst
var fel person ( och göra bort mig totalt)

eller två
springa vidare och lådsas leta efter någon annan längre fram.

jag valde alternativ nr 2 och sprang förbi henne och fortsatte skrika
"på" nellie.
vid nästa hörn sa jag högt och tydligt "vart tusan tog hon vägen"

JAG ÄR SMARTAST !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0