kevin borg - lyssne på ditt hjärte *

jag har kronisk huvudverk - aj aj !

idag var jag sugen på godis och sen kom
mammsen hem med massa toblerone.
många har en ful förkärlek till just toblerone...
inte jag - men de duger i krig!

nå till samtalsämnet - idol 2008
jag tittade inte någongång på idol är
2008, därför har jag aldrig märkt de roliga med
kevin borgs brytning !!!

men efter att ha blivit bästis med robin bengtsson
och dessutom facebook poolare med hans crew
kände jag väll att jag var tvungen att bemästra
lite kunskap om idol 2008 och förstår plötsligt varför
johanna sa :

"jag brukade driva lite med kevin"
när hon immiterade robin och svarade på frågan vilket
sätt han hanterade nervositet innan han gick upp på schenen i idol ..
(flummingt men ni förhoppningsvis förstår ni)

kevin är en ful liten kille från malta
med världens gulligaste brytning -
lyckan var ju när jag upptäckte att han hade sjungit
"lyssna till ditt hjärta" på svenska ..... HAHAHHAAHHAHAHA !




men riktigt bra för att ha bott i sverige i 9 månader vid detta tillfälle!


Kommentarer
Postat av: bajset

du får jobba lite på särskrivningarna tycker jag

2009-11-02 @ 09:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0