kings of leon - sex on fire

godmorgon världen, själv har jag varit uppe
sen .. ah jag vill inte veta !
men var hos tandläkaren klockan 07.40 !

de borde verkligen vara olagligt att va uppe så tidigt!
i vilket fall har jag sovit sen jag kom hem till nu
-välbehövligt.
nu är de nämligen dags att förenas med mitt kära UF företag!

JAG ÄR UPPE HALV 10 FÖR ATT JOBBA UF - VAD I HELA HELVETE!!!!!
de är bäst för oss att vi blir bäst eller något så vårt
arbete har blivit värt någonting!!!!!



måste även säga att våran företags fanclub numera har gått om alla
andra företag (på vår skola, i vår årskurs) fanclubar utom
hoti tooti UF och de är bara för att hoti tooti UF har en rumpa som
första bild,
vår fanclub har även en kändis som är medlem, nämligen idolrobins
syntare André Egbo.



(this is a real playmate UF fan - yeeeey !!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0