markus krunegård - idioter

som dom flesta vet (?) är markus krunegård en
av mina absoluta favoriter i musikvärlden.
hans musik är skum och helt galet mysig!
förra hösten var jag och världens bästa cultura
tjejer och tittade på honom på the tivoli, grymt kul!




nu till de jag faktist tänkte prata om i detta tredje inlägg för idag.
hand-smycken
tycker om att läsa andras bloggar, och kenza är en favorit.
och hon har varit den som intoduserade handsmycke till mig!


detta är från dollyblond, och ar coolt som tusan tycker jag.


hitta även detta (för ett tag sen) som är min absoluta favorit
sjukt snyggt, men kommer inte ihåg vart jag hittade de tyvärr så
får väll bli från dollyblond om jag ska ha .


vad tycker ni , hiss eller diss ?

Kommentarer
Postat av: kåsa

Diss som vanligt :)

2009-10-12 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0