you're gonna go far,kid - the offsprings

hej hopp kära läsare.
hmm, vad ska jag skriva idag..
kan väll skriva om min söta systerdotter som
är söt i ungefär 10 minuter innan hon börjar visa
rumpan och slåss och hålla på.


detta var från en gång då jonna hittade fina färger och
ville rita på oss - varför inte liksom?
- baaah, där var jag blond oxå !

iallafall kom mamma hem och hälsade så mycket från storasyster matilda.
och berättade även att Jonna ville att jag skulle hämta henne på dagis
och passa henne någon dag, så jag kunde träffa hennes kompisar!
HON ÄR STOLT ÖVER MIG - YEAH !

så intressant blev de idag, lite glad blev jag iaf!
fick även mata tomas söta barn mini-tomaslina (isabella)
som förövrigt är väldigt lik en fisk :)))


/ moster annie , bah låter bra va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0