- andra inlägget för idag!

hej vackra läsare.
nu är jag på betydligt gladare humör än tidigare
idag.
varför?
- de vet varken du, eller jag !´

happ vad har hänt så här långt, vår
skola har invaderats av tyskar.. hjälp!?
som den tjej jag faktist är var jag såklart
tvungen att inspektera de manliga individerna
som klev ur bussarna (självklart genom ett fönster)
tittar och hittar en som är över alla mina förväntningar,
var på rita förklarar att han redan är tagen.. damn!
men vad händer, mannen vänder på huvudet och
vad är de jag ser.... EN GRÖN (jo ni hörde rätt) LUGG!
vad är grejen !?!?!?!?!


(detta är inte tysken, utan en helt vanlig google-bild som
du kan hitta om du söker på "grön lugg")

hm nästa på dagordningen var innebandy träning,
efter en dåligt soven natt satt jag nästan och somnade på
en genomgång av powerplay och fullpress, och de var
inte vanlig "eeh jag är cool jag somnade på lektionen"
utan de var verkligen helt otroligt svårt att hålla
ögona öppna.. och hanna&emma bara skrattade åt mig! puh


hejdå och sov gott !
imorgon ska jag och hanna och ludvig stengard (!!!!!!!!) redovisa
om sport för tyskarna och treorna (!!!!!!)
hoppas jag får ett fall av stark-heshet som gör att
jag inte kan prata imorgon lala !

om ni inte förstår de ska redovisningen va på engelska.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0