- dålig männsika

nu har jag kollat klart på säsong
1 och 2 av true blood
(2ra säsongen är helt klart bäst)
och nästa säsong kommer ut i maj/juni
nästa år, utan att tveka.. jah längtar!!

så på denna fantastiska sida

www.watchxonline.com
kan man se filmer och serier
helt gratis i en liten ruta på datorskärmen!
hittade harry potter (som jag borde sätt
på bio, men gjorde de aldrig)
nu är frågan ska jag se den?

på en liten fjuttig skärm, eller
vänta i 1000 år innan den kommer ut
på dvd. hmmm
tror jag kollar den på liten fjuttig skärm!



5 minuter senare
jag såg på cirkus 3 minuter i dåligt ljus och dåligt
ljud.
förlåt harry potter - jag väntar till du kommer ut på
dvd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0