isn't it obvious - erik hassle


( vill bara poäntera att erik hassles album "hassle"
finns på spotify - lyckliga jag !!!!! )




hej alla glada, trötta, mindre glada och uttråkade!

idag vaknade jag och kände mig helt yr
snorig och äcklig = sjuuuk
avbokade min klippning hos lilla hanna ottermo
och förväntade mig en gosig dag i sängen..
men nej, mina kära föräldrar tvingar upp
mig ur sängen och tycker bestämt att vi ska ta
familje kort (eller ah, modellera som familj för
en reklam fotograf - han jag praoade hos i våras)




aja tänkte jag, de kan väll inte ta mer än en timme!
3h senare hade vi varit på hovshallar, ramsjö och slutligen i
torekov.
och yttlerligare en timme senare var vi klara med hela
fotograferingen.
det kan inte ha hjälpt förkylningen att bli bättre iaf, men
fick lite pengar för mödan och då är de ju inga problem - hah!

kom hem vid 4, sov till halv 8 och sen åt jag lite och nu
är de strax dags för sovning !

hanna och johanna - nu har jag börjat titta på true blood.
ni andra - om ni vill kan ni titta på de på svt.se

hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0