ledig - mange schmidt

klockan är halv tolv och här har vi nyheterna!?
- roligt eller hur!

just de fick mig att tänka på en liten
insident som hände för många år sedan
i en liten by kallad hjärnarp!

jag och hanna och hanna bestämde
oss en morgon för att busringa
(hanna ottermo är sjukt bra på
att hålla masken inför sånt här
så de är kuuuuL! )

ganska många lyckade senarion
fram till vi ringde hem till en kille.
ingen hemma och telefonsvararen gick igång

hej, ni har kommit till *****
våra öppettider är ...
nej jag skoja bara, vi är inte hemma
så ni får lämna ett medelande!

som vi skrattade och vi berättade hur töntigt vi tkte
att telefonsvararen va och ja..
mycket kul till hanna ottermo stelnar till och säger
- oj jag glömde lägga på !

vill inte veta var mamman i familjen tkte
när hon fick höra hur töntigt de lät .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0