memories (featuring kid cudi) - david guetta

hej igen allihopa!

dagen har gått ngt längre, de har till och med
lyckats bli kväll.
så min kväll har bestått av lisbeth salander och
"män som hatar kvinnor".
så sjukt vidrig film, har nog aldrig blivit illamående av
en film innan men ush..
riktigt bra, men den fick verkligen mig att börja tänka.
som vissa vet är jag sjukt, vad ska man säga?
"tror-att-allt-ska-hända-mig"

de värsta jag tkr skulle kunna hända är
att man får en kille som man verkligen
tycker om som slår och våldtar en..
vad fan är de liksom, helvetet packat i ett paket!?
så om ni hade tänkt bli psykade våldtäckts män.. snälla låt mig vara!

imorgon blir de propp full dag,
först och främst blir de super skolan -.-
som andra punkt blir de någonting av de jobbigaste
jag någonsin kommer göra..
jag ska träffa rasmus mamma och syster
och överlämna boken där alla på skolan har fått
skriva en kommentar till vår älskade vän !

om du bara visste hur mycket jag saknar dig förtillfället
rasmus, du är den som får de jobbiga att kännas så enkelt!
pratar med dig ibland, hör du de ?
jag behöver dig, önskar att du va här.. snälla kom tillbaka!

senare på kvällen blir de iaf innebandy och efter
de blir de typ fest i hjärnarp, lugnt dock eftersom jag har träning
på lördag morgon!





(jag och rita hitta den bubbliga fontänen i båstad, på idrotten idag)



btw .. skulle ni vilja se ny designe på bloggen, eller håller denna ett
tag till!?

kåsa och lina, eftersom ni "läser min blogg varje dag" förväntar jag mig
att ni svarar på min mycket unika fråga !!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Alltid kul med nytt men om du inte pallar så kan jag försäkra dig om att den håller ett tag till ;)

2009-09-12 @ 12:15:38
Postat av: Kåsa

Svara på vad? :P

2009-09-13 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0