captain jack - captain jack, volker weber

dålig updatering igen.
jag ska inte komma in i ett dåligt flow promis!
måste bara ha något riktigt roligt att skriva om,
så ni älskar mig - nästan lika mkt som mina föräldrar!

anledningen till att jag inte bloggar så mkt är förstoss
.... skolan!
fy i tusan, de har gått två dagar sedan helgen och
jag är galet skoltrött redan!

mamma och pappa sitter utanför mitt rum och
skriver någon slags inbjudan.. hm!

(mamma läser högt) - "jag och cia sover i uterummet..."
men va, jag tänker inte sova i uterummet!

(pappa) - nehe, då får jag väll sova där själv!
(mamma) - fnys!
(pappa) -  backar du ur redan!?
(mamma) - jag tänker inte låta ngn sova på mitt rum,
någon annan får sova i ute rummet!

(pappa) - happ... "dom som somnar sist får sova i uterummet"


kvinnlig makt yao!


 
.. och nej, jag är inte femenist bara för att jag skrev kvinnlig makt på min blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0