cartoons - doodah

dålig uppdatering igen, tror jag gick
ut ltie för hårt med 3 blogg inlägg om dagen!
så nu ska jag försöka iallafall skapa ett
intressant och roligt inlägg per dag.

idag tänkte jag prata om något som faktist är seriöst
och som upprör mig djupt.
nämligen folk som blir arga när man bryr sig om dom!
hatar när man säger något och tanken bakom
de bara är att man bryr sig om personen, och personen då
blir arg och snäser. jag pallar inte de!
- eftersom jag dom senaste dagarna har fått upphov för
mina aggresioner twice och därmed inte känner ngt är de bara att inse, jag kommer bli
en arg mamma!



senario:

(mitt barn) - mamma, jag vill vara ute till 5 på morgonen
(annie tänker) - vid 5 så är de alltid massa alkolister ute som
brukar supa och äckla sig!
(mamma annie) - hmm, nej du får bara vara ute till halv 4
och dessutom måste du ringa när du börjar gå hem.
(mitt barn) - men mamma snälla!
(mamma annie) - NEEEJ!!!
(mitt barn) - JAG HATAR DIIIIG !!

(annie tänker) - jävla )(&(%=?=)?(/ unge, vill fan itne ha med den lilla skitjäveln att
göra mer, och en mindre så kommer jag ALDRIG bry mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0