ELLINOR 18 ÅR


yes, nytt kött på marknaden!
en ny kontakt annons på ge!

för er som följt min blogg under en längre tid kommer ni väll ihåg
att jag gjort en om
oskar persson någon gång förra året!



Ellinor Nilsson är en pratglad flicka på 18år (blir 19 i november).
Hon har svart hår, men är villig att testa andra hårfärger med
(som hon redan testat då hon gick i 5an - bilder finns), Ellinor lever
för att prata och lyssna på musik - hon är duktig i skolan och kommer
därför få en bra utbildning och jobb i framtiden (för alla golddiggers)

dock är hon inte tekniskt smart, och hon får dig som partner att känna dig
välbehövd när de kommer till att sätta igång tv;n och trixa med datorn!

intressen då?
ja, ellinor tycker om att "parta".. detta kan vi utläsa på hennes facebook
där 95 % av bilderna är "festbilder".
egna kommentarer är:
"två shot och jag blir hot"
och
" jag dansar och chansar"


Men under denna "coola" yta tycker
ellinor om solnergångar, strand promenader i solnedgångar och titta på solnedgångar.
hon gillar även frukost på sängen och andra aktiviteter däromkring! (hmm?)

om du är intresserad av denna vackra mö, är de dags att
bjuda på lite korv med brö (som sune skulle sagt)

kontakta henne på hennes facebook:
ellinor nilsson
eller på hennes msn:
som ni får av henne på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0