eric hutchingson - ok,it's alright with me

första jobb dagen för i år, på golfklubben!
som ni vet så jobbade jag där hela förra sommaren oxå.

vad som har förändrats är att priserna nu mera har blivit
skyhöga (enligt mig, som än van vid fotbollskiosk priser)
men golfkiosker är ju tydligen lite exklusivare och så även priserna!

min första fundering var "varför klagar ingen på priserna" ?
kom underfull med att jag bara hade gubbiga kunder..
och därmed inget klagande!
jag väntade med spänning på den tantiga varianten av kunder!
och precis som jag förväntade mig kom en tantig kund och vad är de
första hon säger : " aah, jag tkr de är lite dyrt här"

hahah,fan vad jag hatar gnälliga tanter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0